četvrtak, 13. siječnja 2011.

SNAP SNAP -strike a pose

Kako već godinama radim i kao styling i art direction na snimanjima, imao sam prilike od najboljih fotografa naučiti pokoju pametnu i mudru.




Opremljen  Brankovim poluprofi fotićem i prijateljem Sanelom kojeg sam natjerao pred objektiv-poigrao sam se ( po prvi puta u ovom smislu ) i fotografiranjem.
Toliko sam se zanio da sam u ozbiljnom razmišljanju da i fotografiranje dodam u svoj opis posla ;D
evo i par fotki iz tog sessiona , komentari su dobrodošli!



be creative!

Robert

3 komentara:

  1. jako dobro;)
    3. fotka mi je odlična!!!

    pozz
    http://littlewondernakit.blogspot.com/


    Selma

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti! puno znaci pozitivan komentar jer sam se tek poceo " ozbiljnije" baviti fotkanjem!

    OdgovoriIzbriši
  3. fotkanje: MOJA VEELIKA LJUBAV
    imaš super ideje, model se zna opustit pod tvojim vodstvom, DIVOTA

    INAČE, tako sam subjektivna jer obožavam sve sa potpisom robert sever

    panonska vila

    OdgovoriIzbriši